اپلیکیشن مدیریت فایل شرکت گوگل با نام Files Go منتشر شد
نوشته شده توسط : ادمین

در ابتدا این اپلیکیشن، به‌صورت یک نسخه آزمایشی منتشر شده بود؛ اما در اوایل امروز و با انتشار برنامه Files Go برای توسعه‌دهندگان و تولیدکنندگان، این اپلیکیشن از وضعیت آزمایشی خارج شد و اکنون از طریق پلی‌استور، در دسترس کلیه کاربران قرار گرفته است.

اپلیکیشن Files Go هیچ ویژگی نوآورانه جدیدی را در خود جای نداده و هنوز به رابط کاربری ساده و کاربرپسند خود مباهات می‌کند. این رابط کاربری مبتنی بر کارت بوده و به‌صورت سریع، اطلاعات کلیه فایل‌ها و پوشه‌های موجود در دستگاه را در اختیارتان می‌گذارد.

این برنامه برای یافتن اپلیکیشن‌های تکراری، اسکنی را به‌صورت خودکار انجام می‌دهد و به شما امکان می‌دهد تا از شر اپلیکیشن‌های زائد خلاص شده و فایل‌های حجیم را شناسایی کنید. همچنین اپلیکیشن مذکور، راهنمایی‌های مختلفی را در مورد چگونگی صرفه‌جویی در مصرف فضای حافظه و به‌دست آوردن فضای اضافی بیشتر در اختیار شما خواهد گذاشت. البته می‌توانید از این اپلیکیشن، به عنوان یک کاوشگر فایل معمولی استفاده کرده و فایل‌های خود را مرور نمایید؛ اگرچه برنامه Files Go، فاقد امکانات پیشرفته اپلیکیشن‌های ثالث مانند Solid Explorer است.

در صورتی‌که قبلا برای دریافت نسخه بتا اقدام کرده باشید، اکنون بایستی به صفحه مربوط به اپلیکیشن در پلی‌استور مراجعه نموده و از طریق دکمه انتهای صفحه، برنامه بتا را حذف نمایید. پس از این کار، قادر به دانلود نسخه معمولی برنامه خواهید بود.




:: بازدید از این مطلب : 35
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 16 آذر 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: